Ziekte van Lyme

De Ziekte van Lyme is lastig te herkennen. Helaas weten de meeste huisartsen er maar weinig van en de handeling is simpelweg een antibioticakuur, of twee. Voor de meeste lymepatiënten eindigt een behandeling via de reguliere weg teleurstellend. Wanneer je verder zoekt naar een oplossing, kom je al gauw in de alternatieve gezondheidssector terecht.

Waarom is Lyme moeilijk te behandelen

De bacterie die de Ziekte van Lyme veroorzaakt is de Borrelia bacterie. Borrelia  is slim en snel. Eenmaal binnen, nestelt hij zich op de diepst gelegen plaatsen en vermenigvuldigt hij zich gemakkelijk. Het liefste blijft Borrelia weg van veel zuurstof en hoge temperaturen. Om deze laatste 2 redenen zit Borrelia niet lang in de bloedbaan en is hij daarom lastig op te sporen met een bloedtest.

Antibiotica komt vaak te laat, omdat Borrelia zich in cellen nestelt en deze cellen ziek maakt. Het gevolg is dat voedingsstoffen en medicijnen de zieke en verkrampte cellen niet meer binnenkomen.

Meting met de VEGATEST

De VEGATEST stelt vast om welke Borrelia stam het gaat, aangezien er vele varianten bestaan. Ook ga ik op zoek naar eventuele co-infecties. Deze kunnen bacterieel, viraal of parasitair van aard zijn. Tenslotte willen we natuurlijk weten hoe erg de besmetting is. Met de VEGATEST kunnen we goed zien wat de mate van ernst is per micro-organisme.

Met al deze informatie is het mogelijk om een passende en natuurlijke Lyme behandeling samen te stellen.

Unieke Lyme behandeling

Uniek aan mijn VEGATEST op de Ziekte van Lyme is dat ik meet op diverse Borrelia hoofdstammen en vele co-infecties. Co-infecties gaan gepaard met een Borrelia infectie en maken de ziekte nog complexer. Bij een regulier bloedonderzoek of bij ander Vegatesten wordt er enkel gezocht naar Borrelia Burgdorferi, Borrelia Afzelii en soms Borrelia Garinii. Verder komt men helaas niet, terwijl er nog veel meer varianten bestaan.

Bij het behandelen van de Ziekte van Lyme houd ik rekening met de intracellulaire verblijfplaats van Borrelia en zijn ziekmakende afvalstoffen. Wanneer ik Lyme behandel, behandel ik door totdat er niet één enkele Borrelia bacterie achterblijft in het lichaam. Een bacterie blijft zich namelijk delen.

De Lyme behandeling

1. Ontslakken, ontzuren, ontgiften
  2. Besmette cellen weer toegankelijk maken + ingekapselde bacterie vrij maken
  3. Natuurlijk/homeopatisch antibioticum
  4. Passende ontgifting om bacteriële resten en toxines op te ruimen
  5. Ondersteuning van het immuunsysteem
  6. Indien nodig: extra energie tijdens herstelprocedure en/of ondersteuning darmflora

Producten

Voor deze kuur wordt er uitsluitend gebruik gemaakt van kruiden, andere natuurproducten, energetische en homeopathische middelen.

Behandelingsduur

De Lymekuur duurt ongeveer 3 maanden (13 weken) en is geschikt voor iedereen met de Ziekte van Lyme en gerelateerde co-infecties zoals Bartonella, Babesia, Erlichia, FSME etc.

Het is mogelijk om de Borrelia besmetting met één Lymekuur op te ruimen, maar in de praktijk blijkt dat er geregeld een langere periode nodig is voor herstel. Zeker wanneer de ziekte al enige tijd voortduurt.

Belangrijk

De kuur is ook uitermate geschikt voor Lymepatiënten die al jaren met klachten rondlopen.

Voor deze behandeling is het NIET verplicht om te beschikken over een positieve bloedtest of punctie-resultaten op de Ziekte van Lyme.

Houd rekening met eventuele restschade. De kans bestaat dat bepaalde cellen blijvend beschadigd zijn. Zenuwcellen bijvoorbeeld, kunnen niet delen en dus worden deze cellen bij versterf niet gerepareerd.

Desondanks, kent het lichaam vele oplossing en zie ik zelfs ex-lymepatiënten met heftige neuropathische- en motorische klachten opleven na het opruimen van Borrelia, co-infecties en (neuro-)toxines.

Wanneer het lichaam eenmaal vrij is van deze belagers kan het herstel beginnen. Dat kost tijd.

Symptomen Ziekte van Lyme